VM 2022 managerhold: Her er drømmeholdet til kvartfinalerne
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
VM 2022 managerhold: Her er drømmeholdet til kvartfinalerne |
52 |
Denne tråd er relateret til VM 2022 Manager: Her er drømmeholdet til kvartfinalerne
Bruger
Bruger
Bruger
Når vi er færdig med de nationale ligaer og jeg har noget mere håndgribeligt data skal jeg nok sørge for at komme med nogle bud hvem der er interessante på forskellige positioner. Og der skal nok være rigeligt at vælge imellem :)
Bruger
Ift. den første artikel ligner det en lidt mere usikker situation omkring startpladsen for england så her må jeg nok trække i land og anbefale en anden målmand - medmindre vi over weekenden hører at pickford med sikkerhed starter.
Timber, Militao, Kounde, Paqueta, Musiala og Sarabia synes også at være meget usikker på at starte inde.
Jeg vil udelukke de fire førstnævnte da der er gode alternativer.
Marquinhos har dog småproblemer så Militao kunne godt starte i midterforsvaret, men det er for usikkert.
Musiala og Sarabia er stadig interessante omend de nok kun har ca. 60% chance for at starte kamp 1.
Kommer de fra bænken er det ikke en katastrofe
Jeg har vedhæftet mine nuværende forventede startopstillinger nedenfor - samt en vækst vurdering for udvalgte spillere.
Bruger odds fra Unibet, Nordicbet, Betfair, Bet25, Danskespil og Cashpoint til at lave vurderingen af spillernes xG og xA potentiale.
Oddsne omregnes og holdes op imod Pinnacles vurdering af hvor mange mål holdet forventes at score.
Det nye optimale hold er ligeledes indsat.
Usikkerheden omkring de endelige lineups er stadig stor så jeg ville klart anbefale at man først sætter sine endelig hold på søndag.
Bruger
Ekspert
Moderator
Tilbagebet.: 101%
Profit: +6,34
Hitrate: 251/543
Men ellers fantastisk fed oversigt! Fik mig til at genbesøge nogle af mine egne opstillinger og få dem rettet
Bruger
Håber L'equipe kommer med en forventet startopstilling i weekenden.
Hernandez er Lucas. Hvis de spiller med en 4-back kæde tror jeg han kører defensivt og går med Lucas H. Tror kun Theo er i spil til en startplads hvis de spiller 5-2-3
Byd endelig ind hvis i har flere spillere der er fejlvurderet! :)
Bruger
Ift. den første artikel ligner det en lidt mere usikker situation omkring startpladsen for england så her må jeg nok trække i land og anbefale en anden målmand - medmindre vi over weekenden hører at pickford med sikkerhed starter.
Timber, Militao, Kounde, Paqueta, Musiala og Sarabia synes også at være meget usikker på at starte inde.
Marquinhos har dog småproblemer så Militao kunne godt starte i midterforsvaret, men det er for usikkert.
Musiala og Sarabia er stadig interessante omend de nok kun har ca. 60% chance for at starte kamp 1.
Jeg har vedhæftet mine nuværende forventede startopstillinger nedenfor - samt en vækst vurdering for udvalgte spillere.
Bruger odds fra Unibet, Nordicbet, Betfair, Bet25, Danskespil og Cashpoint til at lave vurderingen af spillernes xG og xA potentiale.
Oddsne omregnes og holdes op imod Pinnacles vurdering af hvor mange mål holdet forventes at score.
Usikkerheden omkring de endelige lineups er stadig stor så jeg ville klart anbefale at man først sætter sine endelig hold på søndag.
Er procenten for Tagliafico ikke lidt lact sat? Er ret sikker på han starter, nu hvor Romero døjer med lidt skavanker.
Bruger
Bruger
[/quote]
Klasse info Nicolai
Er procenten for Tagliafico ikke lidt lact sat? Er ret sikker på han starter, nu hvor Romero døjer med lidt skavanker.
Her står Acuna f.eks. foran:
https://www.futbolfantasy.com/…
Mit bud er at det er en 50/50 pt. Håber vi bliver klogere. smid gerne links hvis du bliver klogere på argentinas forsvarskæde
[quote=Buhl|#10]
Nogle bud på målfarlige/assisterende forsvarsspillere ? Tænker der er Dumfries samt Sosa (men ham har du ikke til at starte for kroatien ? )
Dette er modellens bud pt.:
Kroatiens backs er jeg meget usikre på - og af den grund er ude. Mit bedste bud er at sosa ikke spiller.
Ellers ville jeg holde øje med betfair børsen.
Ekspert
Tilbagebet.: 102%
Profit: +9,09
Hitrate: 244/476
Hvorfor skulle Timber ikke starte?
Tror i Danmark spiller 433 i 1.kamp?
Jeg har lest at Frankrike vil gå tilbage til diamant formasjonen og da bliver det uden kantspillere.
Benzema ude og usikkert hvornår han evt er klar igjen.
Bruger
Hvorfor skulle Timber ikke starte?
Tror i Danmark spiller 433 i 1.kamp?
Jeg har lest at Frankrike vil gå tilbage til diamant formasjonen og da bliver det uden kantspillere.
Benzema ude og usikkert hvornår han evt er klar igjen.
Sidste kamp argentina spillede med deres bedste 11 var umiddelbart mod italien:
https://www.fotmob.com/match/3…
hvor tagli spillede. det er dog længe siden - så usikkerheden er stor. Derfor undgår jeg selv tagliafico.
Jeg var selv på vej ind for at nævne Benzema - Giroud bør være nailed on starter og til 3.5mio bliver han umulig at komme uden om. Jeg forventer flere nyhed af denne slags idag og imorgen så det er med at have koldt vand i blodet.
Jeg har læst rapporter på både Timber og De ligt til den 3. midtstopper. Mads Junker der er managernørd og normalt har et stor kendskab til Hollands fodbold mener klart de ligt starter. Han har været skadet en del i år og derfor ikke været starter på landsholdet. Nu er han dog helt fit og på papiret langt bedre end timber, så jeg vil personligt ikke røre nogle af dem.
Danmark har ikke udtaget 5 midtstoppere så mit gæt er at man i udgangspunktet kun spiller med 2 stoppere. Særligt i kamp 1 og 3.
Jeg forventer umiddelbart Kjær og AC men har set også set Kjær og JA nævnt.
Det vil så også sige at der er muligheder for lindstrøm på den ene kant - jeg hælder dog stadig til at han får lov at starte på bænken og komme ind i 2. halvleg i første kamp.
Ekspert
Så DK starter ca med: Schmeichel, Nissen, AC, Kjær, Mæhle, Delaney, Højbjerg, Eriksen, Damsgaard, Dolberg, Olsen?
Ekspert
Tilbagebet.: 174%
Profit: +177,13
Hitrate: 91/238
Bruger
[/quote]
Enig - Med alle frankrigs skader bliver det en meget interessant anden runde.
Det kan i langt højere grad nu forsvare at købe 4 danskere. Får man førstepladsen får man tilmed en meget fordelagtig 8-dels finale.
[quote=RinusMichels|#14]
Ja jeg hørt podcasten med Junker som mener Ligt starter for Timber. Det vil være mærkelig når Timber har spillet fast under Van Gaal, men så er det vel mere safe at bruge Ake om nogen forsvarere fra Holland.
Så DK starter ca med: Schmeichel, Nissen, AC, Kjær, Mæhle, Delaney, Højbjerg, Eriksen, Damsgaard, Dolberg, Olsen?
Helt enig - jeg har præcis samme startopstilling.. Nissen og AC 70-80% sikre, Damsgård også 70-80%. Resten tæt på 100.
Ekspert
Tilbagebet.: 174%
Profit: +177,13
Hitrate: 91/238
Hvad med Giroud, som kun koster 3,5 mio og står i odds 40 som VM topscorer?
Bruger
Hvad med Giroud, som kun koster 3,5 mio og står i odds 40 som VM topscorer?
Ja - han er meget hurtigt blevet det største must i spillet. Mere forkert prissat end Musiala.
Han burde have kostet 6.5-7mio.
Han er den eneste spiller jeg har på alle hold da jeg ser ham starte alle kampe. Alternativerne på 9er position er ikke umiddelbart gode, så har svært ved at se ham starte ude i nogen kamp.
Jeg vil prøve at skrive et par sidste ord mellem kl 15 og 16 - så hvis man kan kigge med deromkring er der måske lidt værdi at hente.
Lige nu synes jeg der er lidt mange pladser der giver sig selv da værdien er alt for stor til at misse:
Messi, Giroud, Janssen, Mac Allister, Musiala, Ake kommer jeg til at have på mellem 4/6 og 6/6 hold som jeg ser det.
Det er lidt ærgeligt for spillet synes jeg, men ikke meget at gøre ved det - og ikke overraskende med de mange skader.
Messi er nok den man nemmest kan skifte ud hvis man vil gå lidt anderledes til værks, da væktsraterne for de helt dyre spillere trods alt er relativt tæt.
Bruger
Bruger
https://twitter.com/RoyNemer/s…
https://mundoalbiceleste.com/2…
Jeg er kun rigtig i tvivl om acuna/tagliafico på den ene back. Mac allister er et lock for mig på nuværende tidspunkt.
Bruger
Bruger
https://twitter.com/RoyNemer/s…
https://mundoalbiceleste.com/2…
Jeg er kun rigtig i tvivl om acuna/tagliafico på den ene back. Mac allister er et lock for mig på nuværende tidspunkt.
Bruger
Bruger
Ekspert
Bruger
Ekspert
Så siger han at Ecuador er bedre end Senegal og står bedre defensivt. Mulig det åbner lidt op for Timber fordi Ligt var svag med bolden(om Dumfries og så det blev skidt på højreside).
Det spekuleres i at Gakpo flyttes frem og ud med Janssen, så evt Klaassen ind. Skal se om det ikke kommer ud noget info før deadline i morgen formiddag. Det bruger at ske og når alle så pludselig er enige så bruger det og at stemme.
Bruger
Bruger
1) Det kan være at han starter i morgen selvom sandsynligheden er mindre nu hvor Depay virker mere klar
2) Hvis Holland vinder i morgen er de vel ret sikre på 1.pladsen og skal møde Qatar i den sidste. Det kunne give Janssen en startplads igen i runde 3. Mener man tidligere har set Holland spare et helt hold i sidste kamp og det giver netop mening sådan en slutrunde her at gøre det.
Bruger
Så siger han at Ecuador er bedre end Senegal og står bedre defensivt. Mulig det åbner lidt op for Timber fordi Ligt var svag med bolden(om Dumfries og så det blev skidt på højreside).
Det spekuleres i at Gakpo flyttes frem og ud med Janssen, så evt Klaassen ind. Skal se om det ikke kommer ud noget info før deadline i morgen formiddag. Det bruger at ske og når alle så pludselig er enige så bruger det og at stemme.
Bruger
Bruger
Bruger
1) Det kan være at han starter i morgen selvom sandsynligheden er mindre nu hvor Depay virker mere klar
2) Hvis Holland vinder i morgen er de vel ret sikre på 1.pladsen og skal møde Qatar i den sidste. Det kunne give Janssen en startplads igen i runde 3. Mener man tidligere har set Holland spare et helt hold i sidste kamp og det giver netop mening sådan en slutrunde her at gøre det.
[/quote]
[quote=karlvangso|#29]
Bør man skille sig af med Morata? Ved godt han nok har det bedre til kampen, men vælger Enrique måske Asensio qua sidste kamps succes?
Jeg har lavet lidt mere research og er blevet for usikker på ham desværre. Men heller ikke sikker nok på Asano osv. Jeg ville købe Kamada og droppe de andre.
Ift. at spare spillere har holland fået ny træner. til EM i 21 brugte de næste alle starterne i den sidste gruppekamp hvor de var videre. Jeg synes der er så gode alternativer til Janssen at han er nem at erstatte. Diatta, Dia, Sarr som de mest oplagte billige.
Alternativer har modellen også pænt stor værdi i Jebali, Msakni, Itakura og Kamada
Det tvivler jeg på - men enrique er en gådefuld mand. Dette er en ekstremt vigtig kamp da spanien nu også kan ende i fedtefadet med tyskland. Jeg tror derfor morata spiller da han er deres første angriber. Jeg ville umiddelbart beholde ham. Men det er voldsomt tæt.
Mange tak for heads up. Jeg havde fået det klare indtryk at Depay ville starte. nu hvor han fik indhoppet. Janssen ligner hvertfald en der er ude, så han må skiftes ud. Bergwijn/Gakpo er fornuftige erstatninger.
Bruger
Ekspert
Det er vel istedet for Ligt/Janssen - specielt sidstnevnte ville jeg droppet fordi det heller ikke er sikkert han får starte mod Qatar fordi Depay nok er tænkt mere spilletid(60min +) der og Holland har Wieghorst, Luuk de Jong, Lang + Simons, Taylor, Koopmeiners, Roon som kunne få spilletid der.
Det er nok mest fornuftig at undgå at skifte ud hos Holland, hvis man har Ligt. Jeg ville skiftet han ud med Timer, men Ligt kunne godt bruge en god kamp efter svag sidst.
Jeg havde Janssen og skifter han ud, fordi han ikke var god, Ecuador kan holde Holland fra at score mange mål og fordi Janssen næppe banker ind flere mål mod Qatar hvis han spiller og så er han næppe med i en 8 dels finale hvis Holland kommer sig dit.
Hvad med Wales-Iran som er den kampen vi får start 11+rn til? Iran må jo have det svært ved at fokusere med en spiller som er hentet, treneren som presses og 6-2 sidst - samt at de skal vinde og Wales skal vel og fordi de har England i sidste kamp.
Bruger
Det er vel istedet for Ligt/Janssen - specielt sidstnevnte ville jeg droppet fordi det heller ikke er sikkert han får starte mod Qatar fordi Depay nok er tænkt mere spilletid(60min +) der og Holland har Wieghorst, Luuk de Jong, Lang + Simons, Taylor, Koopmeiners, Roon som kunne få spilletid der.
Det er nok mest fornuftig at undgå at skifte ud hos Holland, hvis man har Ligt. Jeg ville skiftet han ud med Timer, men Ligt kunne godt bruge en god kamp efter svag sidst.
Jeg havde Janssen og skifter han ud, fordi han ikke var god, Ecuador kan holde Holland fra at score mange mål og fordi Janssen næppe banker ind flere mål mod Qatar hvis han spiller og så er han næppe med i en 8 dels finale hvis Holland kommer sig dit.
Hvad med Wales-Iran som er den kampen vi får start 11+rn til? Iran må jo have det svært ved at fokusere med en spiller som er hentet, treneren som presses og 6-2 sidst - samt at de skal vinde og Wales skal vel og fordi de har England i sidste kamp.
Timber er mest et spørgsmål om hvorvidt man sælger hvis man allerede har ham. Jeg hælder jeg til at beholde - da vi har deres lineup til runde 3. Men vil afvente interviewet.
Janssen må sælges, enig. xMins er for lav. Og der er fine alternativer fra Senegal og evt. Japan.
Jeg er ikke så meget på Wales igen. Wales er også dårlige..
Oddset på Wales er sågar stigende, oppe i 2.18 nu. Så dem holder jeg mig fra..
Bruger
Bruger
Musiala bør man beholde - hvis det giver mening. Jeg har selv solgt ham på halvdelen af mine hold ca. og købt senegal midtbane ind primært..
Bruger
Denne kilde har været god indtil videre så jeg stoler på det. Klaasen og TImber spiller. Så Timber ville jeg beholde
Ekspert
Bruger
Bruger
Jeg kommer med en opdatering imorgen med tanker om hvordan man griber Runde 4 an
Bruger
Se Bisgaards udvalgte managerhold her:
www.betxpert.com/artikel/vm-fo…
Bruger
Angel Di Maria ser alligevel ikke ud til at blive klar - Argentina vil formentlig vælge at spare ham mod Australien så man har ham til kvartfinalen. Forholdsvis arrogant tilgang må man sige
Han skulle være klar til at spille fra bænken, hvis det bliver nødvendigt - Men klart ikke en spiller jeg ville købe alligevel.
Jeg tror istedet jeg hælder til at tage Enzo F. ind istedet for Di Maria. Det giver 5mio i banken - De kan bruges til at opgradere hollænderne+Stones når vi rammer kvartfinalen.
Bruger
Bruger
Ekspert
Bruger
Angel Di Maria ser alligevel ikke ud til at blive klar - Argentina vil formentlig vælge at spare ham mod Australien så man har ham til kvartfinalen. Forholdsvis arrogant tilgang må man sige
Han skulle være klar til at spille fra bænken, hvis det bliver nødvendigt - Men klart ikke en spiller jeg ville købe alligevel.
Jeg tror istedet jeg hælder til at tage Enzo F. ind istedet for Di Maria. Det giver 5mio i banken - De kan bruges til at opgradere hollænderne+Stones når vi rammer kvartfinalen.
Ekspert
Bruger
[/quote]
Tak for updates på skader ! :) Hvor finder du info henne ? Flere steder har Di Maria med, men det er nok dumt at beholde ham hvis der er en stor sandsynlighed for at han er ude. I forhold til brasilianerne er jeg sku også i tvivl.. Det ligner at Danilo er den som er tættest på at kunne spille, hvor der er mere i tvivl om Sandro og Neymar som skal testes ..
[/quote]
https://twitter.com/Albicelest…
Jeg ville sælge di maria, det synes 100% sikkert at han starter ude. Danilo ville jeg købe fordi han har så enorm værdi og alligevel skal købes om 1 runde. Men jeg ville nok stadig købe Theo H. før danilo. Og Acuna/Kounde/Molina er også gode bud. De ligger alle meget tæt.
[quote=laustaamann|#47]
Kommer Alex Sandro til at starte på backen for Brasilien?
[quote=Lionking|#46]
Regner du / botten med at Kounde fra Frankrig kommer til at starte på den ene back? Han kunne godt ligne et godt køb til 3.5 mil for et fransk landshold der ser modbydeligt varme ud. Ligner efter min mening det hold der er i bedst form (Spanien kommer tæt her).
Mac allister og Enzo starter - så dem ville jeg få ind, næsten uanset hvad man ellers planlægger.
Alvarez spiller også og han er min foretrukne angriber istedet for giroud. De to ligger dog side om side så det er udelukkende pga. popularitetsprocent.
EDIT: BEKLAGER Mine citater sejler.. Jeg må arbejde lidt på den del
Bruger
Hos Holdet.dk er der igen åbnet for spillerhandler og du kan her få managerekspert Nicolai Bisgaards anbefalinger til, hvilke spillere, du skal hente til kvartfinalerne for at skabe dit VM manager vinderhold.
Se Nicolai Bisgaards kvartfinalehold her:
www.betxpert.com/artikel/vm-fo…
Bruger
Costa
Danilo, Guerreiro, pepe, T. hernandez
mac A, Enzo, Rabiot
Raphinha, Messi, Neymar
Bruger
Bruger
Frankrig er det oplagte hold! Dog pas på upamecano det er tvivlsom. Rabiot også tvivlsom men der er ingen alternativer på midtbanen.
Argentina selvfølgelig næste bud, her har vi start 11.
Messi / mbappe er helt lige i modellen, så det er et coin toss..
Har man ikke allerede messi og mbappe ville jeg undlade at kæbe dem, således at man kan få 11 spillere der starter inde 👍
Jeg går selv med argentina da der er ALT for høj trend på Frankrig. Men jeg har også brug for at satse lidt 👍😎