Super Bowl 2024 odds: 49ers og Chiefs mødes i Super Bowl
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
Super Bowl 2024 odds: 49ers og Chiefs mødes i Super Bowl |
6 |
M
af MR NFL |
Denne tråd er relateret til Super Bowl Odds 2025: Eagles vs Chiefs - Hvem vinder? 🏈
Bruger
NordicBet har flotte 2,15 på Chiefs ML (ekskl. overtid) og Unibet er faldet et par øre til 2,04 (inkl. overtid).
49ers har spillet bedst i den regulære sæson, men Chiefs har stået i SB før, hvilket markedet undervurderer.
Desuden har Chiefs den bedre head coach, quarterback, tight end og defensive koordinator.
OG så har 49ers´ HC Kyle Shanahan et kompleks i forhold til Super Bowl som han har "tabt to gange" nu.
God kamp! :)
Bruger
You gonna love it even more når kansas smider deres føring over styr, come on, det ligner et public bet så det vil noget, kansas har været i finalen flere gange og har spillet godt op til stort set hver gang, så alle regner med at de vinder den igen, det er helt overrated at sige at der er value i odds 2.06 på dem - san francisco har vundet sb i 1995 det er så langt tilbage at folk nægter at tro på at de har kvaliteten til at gøre det igen, og sidste gang i 2019 blev de jo lammetævet af kansas inde i fourth quarter, så der er jo ikke nogen der tør at spille på dem mere, groft sagt. Og det gør jo netop at odds er fint nok på dem... især hvis de kommer bagud.... thats where i see value, but np, hver vores syn på kampen :)
Ekspert
Tilbagebet.: 108%
Profit: +43,85
Hitrate: 251/516
Jeg regner med at lægge spilforslag op på Super Bowl i løbet af i morgen, og linke til dem her.
Stay tuned :-)
Bruger
Min tanke er, at han er den bedste YAC spiller på banen og, han bliver også brugt i løbespillet. Det kan differentiere ham fra Purdy i modsætning til resten af WRs på banen.
Ekspert
Jeg er desværre blevet ramt af sygdom, så ikke sikkert jeg når at lægge tips op.
Ekspert
https://www.betxpert.com/tips/…
Bruger
20% skal han have, 35-40 til Mahomes, 30-35 til Purdy og resten klattet rundt på eventuelle overraskelsker som Samuel, Kelce, Kittle osv.