18+ | Spil med omtanke | Stopspillet.dk | ROFUS.nu
Annonce

Sportens priser 2024

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Sportens priser 2024
Oprettet 05/01-2025 08:30
af Highroller
3 176
M

af Mikbjer

05/01-2025 08:30
Citér #1
Ekspert
Ekspertstats:
Tilbagebet.: 177%
Profit: +184,13
Hitrate: 92/240
Se showet:

https://www.dr.dk/drtv/se/spor…

Gode gensyn - Hold da op et år!!
0
05/01-2025 14:30
Citér #2
Bruger
Jeg synes at Hall of Fame er ved at blive en joke. Meningen med Hall of Fame er, at det er de største sportsstjerner der skal optages, men nu er Lasse Svan og Pernille Blume blevet indlemmet de seneste 2 år. Dygtige atleter uden tvivl, men Lasse Svans navn er aldrig blevet nævnt, når man har snakket om de allerstørste danske håndboldstjerner og det eneste der for alvor bonger ud på Pernille Blumes cv (individuelt), er OL guldmedaljen i 50m fri i 2016. Resten er holdkap. Jeanette Ottesen stoppede karrieren et år før Pernille Blume, men er ikke blevet optaget. Hun har vundet langt mere end Pernille Blume, men dog ingen OL guldmedalje. Enten har valgkomiteen ikke forstand på svømning, eller også er Jeanette blevet fravalgt i første omgang pga al den snak om mobning der var for et par år siden. Klart Hall of Fame materiale! Rikke Møller Pedersen, som jeg personligt ikke selv mener hører til i Hall of Fame, har også haft en flottere individuel karriere end Pernille Blume.
Redigeret af bruger 5. januar 2025 kl. 14:32
0
05/01-2025 15:09
Citér #3
Bruger
@Mikbjerg:

Du rammer helt ved siden af i din argumentation.

I Danmark vægter OL højere end alt andet i en sport som svømning, hvorfor Jeanette Ottesen slet ikke er lige så stort et navn som Pernille Blume. Derudover har Blume også været et forbillede uden for bassinkanten.
0
05/01-2025 16:23
Citér #4
Bruger
Jeg er slet ikke uenig i at OL vægter højere end alt andet, men den ene guldmedalje er alt hun har på sit CV, der bonger ud. Det er 2-3 dage i hendes karriere hvor hun rammer storformen og det berettiger hende til Hall of Fame. Det synes jeg er forkert. Jeanette er vores mest vindende svømmer nogensinde og har langt flere VM, EM og individuelle medaljer end Pernille Blume. Hun har faktisk dobbelt så mange medaljer og det er jo heller ikke fordi at Pernille Blume ikke har taget EM og VM seriøst, men hun ramte bare aldrig et højt nok niveau til at kunne kæmpe med om medaljerne før 2016.Den ene OL guldmedalje er hendes eneste individuelle guldmedalje i hele karrieren. Til sammenligning har Sveriges svømmedronning Sarah Sjøstrøm 47. Er det virkelig Hall of Fame værdigt? Kan ikke se hvorfor personlighed skal spille en rolle ift Hall of Fame.
0
Feedback