18+ | Spil med omtanke | Stopspillet.dk | ROFUS.nu
Annonce

Paris-Roubaix 2021: Odds og optakt til det store cykelløb

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Paris-Roubaix 2021: Odds og optakt til det store cykelløb
Oprettet 30/09-2021 11:13
af Simon Henneberg
12 256
C

af Crakelack

30/09-2021 11:13
Citér #1
Bruger
BetXperts cykelekspert Sredna er klar med en optakt med odds og spiltanker til det franske cykelløb Paris-Roubaix.

Link til optakten: https://www.betxpert.com/artik…
0
30/09-2021 14:30
Citér #2
Bruger
Verdensmesteren skal vel også nævnes som en taktisk brik hos Quick step. Selvom han selvfølgelig kører i en anden trøje😇
Er ellers helt enig i din analyse👍
0
30/09-2021 20:16
Citér #3
Bruger
Alaphilippe deltager ikke i Paris-Roubaix.

Mvh T
0
30/09-2021 20:31
Citér #4
Bruger
Fair nok👍
0
01/10-2021 17:03
Citér #5
Bruger
Hvad tænker du(Sredna) og andre om Sagan. Du lyder ikke til at have meget tiltro til ham, kunne man spille imod ham i nogle heads up dueller?
Pt er der odds 2 på ham mod Mads P, som ligner en gave(Hvis ellers Mads P kan holde sig på cyklen!)
Redigeret af bruger 1. oktober 2021 kl. 17:06
0
01/10-2021 18:12
Citér #6
Ekspert
Ekspertstats:
Tilbagebet.: 130%
Profit: +157,79
Hitrate: 221/526
Crakelack skrev et indlæg i #5

Hvad tænker du(Sredna) og andre om Sagan. Du lyder ikke til at have meget tiltro til ham, kunne man spille imod ham i nogle heads up dueller?
Pt er der odds 2 på ham mod Mads P, som ligner en gave(Hvis ellers Mads P kan holde sig på cyklen!)
Jeg ved nu ikke om jeg "ikke tror" på Sagan. Jeg synes bare, at det var helt skørt, at han skulle stå som 3. favorit.
Jeg forventer egentlig, at han gør det OK, og jeg er faktisk lidt af den opfattelse, at han er rigtig god i de her løb. Jeg vurderer ikke nødvendigvis, at det altid har været hans punch som han har levet på, og jeg fornemmer lidt, at dette også kunne være den slags løb som han stadig kan være konkurrencedygtig i.

Jeg synes, at Mads P er et kæmpe wild card. Han flopper desværre alt for ofte. Han er uhyggelig på sine bedste dage, men der er desværre lidt langt mellem dem.
Jeg er ikke langt fra vurderingen, at det er et 50/50 matchup i hvert fald.
0
01/10-2021 19:35
Citér #7
Bruger
Til gengæld bør vejret være klart til Mads Ps fordel. De lover stiv kuling og styrtregn hele dagen. Det kan blive et af de løb man aldrig glemmer.
0
01/10-2021 20:46
Citér #8
Bruger
Er også lidt ked af at HU er med Mads P. Havde også foretrukket en lidt mere “stabil” rytter.
Men vil klart forvente at Mads P slutter foran Sagan hvis han ellers gennemfører!
Sagan har bare virket som en rytter i større og større deroute, hvilket en 26. Plads ved VM over 6 minutter efter de bedste bevidner.
Redigeret af bruger 1. oktober 2021 kl. 20:50
0
02/10-2021 03:16
Citér #9
Bruger
Sagan har været den allerstærkeste rytter i Roubaix mange gange men blot været ret uheldig gennem årene. Voldsomt ustabile Mads P har aldrig præsteret noget som helst i løbet. Regnen og vinden bør passe dem begge 2, men at løbet bliver meget teknisk pga. formodet mudder må være en klar fordel for feltets bedste teknikker Sagan. Sagan har primært mistet nogle kvaliteter opad de sidste år, men han virker så stærk og hurtig på flad vej som altid og forventer at se ham helt fremme her. Jeg har selv Sagan som klar favorit mod Mads P og spiller den anden vej.
0
02/10-2021 07:06
Citér #10
Bruger
Sredna skrev et indlæg i #6

Crakelack skrev et indlæg i #5

Jeg ved nu ikke om jeg "ikke tror" på Sagan. Jeg synes bare, at det var helt skørt, at han skulle stå som 3. favorit.
Jeg forventer egentlig, at han gør det OK, og jeg er faktisk lidt af den opfattelse, at han er rigtig god i de her løb. Jeg vurderer ikke nødvendigvis, at det altid har været hans punch som han har levet på, og jeg fornemmer lidt, at dette også kunne være den slags løb som han stadig kan være konkurrencedygtig i.

Jeg synes, at Mads P er et kæmpe wild card. Han flopper desværre alt for ofte. Han er uhyggelig på sine bedste dage, men der er desværre lidt langt mellem dem.
Jeg er ikke langt fra vurderingen, at det er et 50/50 matchup i hvert fald.
Ok så er det bare mig der læser din analyse forkert, hvor du skriver: “Jeg synes, at danskeren er lidt overvurderet i markedet til omkring odds 11-15 lige nu”, samt “Peter Sagan står som løbets tredjestørste favorit, og det har jeg ærligt talt meget svært ved at se ræson i. Ganske vist finder han ofte lige niveauet frem her i Paris-Roubaix, men han har trods alt ikke for alvor været tæt på i de senere år. Odds 10-12, som han ligger i, virker helt skudt ved siden af. “

Jeg forstår det bare som at oddsvurderingen ifølge dig er sat meget forkert på Sagan, hvorimod Mads Ps vurdering kun er en smule for høj. Hvilket jeg så læser som om du har Danskeren noget højere i din rangering end Slovakken.(hvilket jeg er enig i).

Jeg ved godt at vinderodds ikke bare automatisk kan overføres til HU-odds, men det giver dog en rimelig indikation. Sagan er også pt nede i odds 26 på Børsen, og kan sagtens komme længere ned!
Så jeg holder fast i Mads P til det løb der vel burde passe ham bedst af alle løb!
0
02/10-2021 11:23
Citér #11
Bruger
Var i øvrigt helt enig i din vurdering af Quick step, som et hold der har rigtig mange strenge at spille på, især taktisk.
Men jo mere jeg kigger på vejrudsigten hælder jeg over til at det kan ende i et blodbad, hvor den taktiske fordel har en mindre betydning.
Det gør det helt sikkert sjovere at følge løbet men omvendt også svære at ramme rigtigt som better, da der nok vil komme usandsynligt mange uheld.
0
02/10-2021 13:01
Citér #12
Ekspert
Ekspertstats:
Tilbagebet.: 130%
Profit: +157,79
Hitrate: 221/526
Sådan noget kan altid drejes på mange måder.
Hvis det bliver et rent blodbad, så er feltet meget mindre, og deraf er fordelen af et evt. overtal endnu større.

Så sådan noget kan altid ses på mange forskellige måder, og umiddelbart har min vurdering ikke ændret sig det store.
0
02/10-2021 15:35
Citér #13
Bruger
I kvindernes cykelløb i dag er det i hvert fald et blodbad, og ikke megen taktik. Hvis det bliver lige så glat i morgen, tænker jeg også det bare bliver bedste mand der kører. Hvis uheld ellers kan undgås!
0
Feedback