Paris-Roubaix 2021: Odds og optakt til det store cykelløb
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
Paris-Roubaix 2021: Odds og optakt til det store cykelløb |
12 |
C
af Crakelack |
Denne tråd er relateret til Paris-Roubaix 2021: Odds og optakt til det store cykelløb
Bruger
Link til optakten: https://www.betxpert.com/artik…
Bruger
Er ellers helt enig i din analyse👍
Bruger
Mvh T
Bruger
Bruger
Pt er der odds 2 på ham mod Mads P, som ligner en gave(Hvis ellers Mads P kan holde sig på cyklen!)
Ekspert
Tilbagebet.: 130%
Profit: +157,79
Hitrate: 221/526
Pt er der odds 2 på ham mod Mads P, som ligner en gave(Hvis ellers Mads P kan holde sig på cyklen!)
Jeg forventer egentlig, at han gør det OK, og jeg er faktisk lidt af den opfattelse, at han er rigtig god i de her løb. Jeg vurderer ikke nødvendigvis, at det altid har været hans punch som han har levet på, og jeg fornemmer lidt, at dette også kunne være den slags løb som han stadig kan være konkurrencedygtig i.
Jeg synes, at Mads P er et kæmpe wild card. Han flopper desværre alt for ofte. Han er uhyggelig på sine bedste dage, men der er desværre lidt langt mellem dem.
Jeg er ikke langt fra vurderingen, at det er et 50/50 matchup i hvert fald.
Bruger
Bruger
Men vil klart forvente at Mads P slutter foran Sagan hvis han ellers gennemfører!
Sagan har bare virket som en rytter i større og større deroute, hvilket en 26. Plads ved VM over 6 minutter efter de bedste bevidner.
Bruger
Bruger
Jeg forventer egentlig, at han gør det OK, og jeg er faktisk lidt af den opfattelse, at han er rigtig god i de her løb. Jeg vurderer ikke nødvendigvis, at det altid har været hans punch som han har levet på, og jeg fornemmer lidt, at dette også kunne være den slags løb som han stadig kan være konkurrencedygtig i.
Jeg synes, at Mads P er et kæmpe wild card. Han flopper desværre alt for ofte. Han er uhyggelig på sine bedste dage, men der er desværre lidt langt mellem dem.
Jeg er ikke langt fra vurderingen, at det er et 50/50 matchup i hvert fald.
Jeg forstår det bare som at oddsvurderingen ifølge dig er sat meget forkert på Sagan, hvorimod Mads Ps vurdering kun er en smule for høj. Hvilket jeg så læser som om du har Danskeren noget højere i din rangering end Slovakken.(hvilket jeg er enig i).
Jeg ved godt at vinderodds ikke bare automatisk kan overføres til HU-odds, men det giver dog en rimelig indikation. Sagan er også pt nede i odds 26 på Børsen, og kan sagtens komme længere ned!
Så jeg holder fast i Mads P til det løb der vel burde passe ham bedst af alle løb!
Bruger
Men jo mere jeg kigger på vejrudsigten hælder jeg over til at det kan ende i et blodbad, hvor den taktiske fordel har en mindre betydning.
Det gør det helt sikkert sjovere at følge løbet men omvendt også svære at ramme rigtigt som better, da der nok vil komme usandsynligt mange uheld.
Ekspert
Tilbagebet.: 130%
Profit: +157,79
Hitrate: 221/526
Hvis det bliver et rent blodbad, så er feltet meget mindre, og deraf er fordelen af et evt. overtal endnu større.
Så sådan noget kan altid ses på mange forskellige måder, og umiddelbart har min vurdering ikke ændret sig det store.
Bruger