Odds på James Bond – hvem bliver den næste agent 007?
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
Odds på James Bond – hvem bliver den næste agent 007? |
12 |
Denne tråd er relateret til Odds på James Bond – hvem bliver den næste agent 007?
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
Odds på James Bond – hvem bliver den næste agent 007? |
12 |
Nicolai Kristensen | +11,76 | |
Bauns | +5,96 | |
Klaus F | +4,71 | |
Fønix | +2,35 | |
Pætur Albinus | +1,91 | |
Highroller | +1,00 | |
Lasse Meineche | +0,58 | |
Fidus | 0,00 | |
The Fly | -0,12 | |
Mark Blucerchiato | -0,22 |
Lasse Meineche | +21,74 | |
Bauns | +14,80 | |
Mark Blucerchiato | +11,52 | |
The Fly | +10,00 | |
Nicolai Kristensen | +8,65 | |
Klaus F | +7,82 | |
filihankatten | +3,89 | |
Fidus | 0,00 | |
Hans89 | -1,00 | |
Fønix | -3,26 |
Lasse Meineche | +21,57 | |
Nicolai Kristensen | +13,55 | |
Bauns | +10,58 | |
Mark Blucerchiato | +9,42 | |
The Fly | +8,86 | |
Klaus F | +6,12 | |
filihankatten | +5,89 | |
Fidus | 0,00 | |
Hans89 | -1,00 | |
Highroller | -3,00 |
Nicolai Kristensen | +428,97 | |
Highroller | +177,13 | |
Sredna | +157,79 | |
filihankatten | +114,39 | |
Weberen | +68,76 | |
Klaus F | +60,97 | |
I Betting | +58,01 | |
Bauns | +42,98 | |
Mick Kristensen | +41,19 | |
Lasse Meineche | +40,99 |
Bruger
Link til artiklen: https://www.betxpert.com/artik…
Hvem mener I, der løber med rollen?
Bruger
Har du et bud på, hvem der bliver den næste James Bond?
Mvh.
Simon, BetXpert
Bruger
Bruger
En mørk James Bond vil i mine øjne være lige så "forkert", som hvis en blegfis skulle spille John Shaft.
Jeg tror "brandet" vil tage skade hos især 40+, hvis man afviger fra den traditionelle Bond karakter, mens den yngre generation måske er mere modtagelig for en anden type.
Under alle omstændigheder vil det blive en maveplasker med en utraditionel Bond, da Bond netop er en traditionel old fashioned agent.
Bruger
En mørk James Bond vil i mine øjne være lige så "forkert", som hvis en blegfis skulle spille John Shaft.
Jeg tror "brandet" vil tage skade hos især 40+, hvis man afviger fra den traditionelle Bond karakter, mens den yngre generation måske er mere modtagelig for en anden type.
Under alle omstændigheder vil det blive en maveplasker med en utraditionel Bond, da Bond netop er en traditionel old fashioned agent.
[/quote]
[quote=JohnnyCyborg|#3]
Bliver det en sort eller kvinde er det 100% sikkert sidste gang jeg ser James Bond film fremadrettet. Det vil være det rene kunstneriske selvmord, og et TOTALT sellout.
LoL! James Bond gjorde vel også kunstnerisk selvmord da eksempelvis Daniel Craig kom til. Der er sgu langt fra Connery og Moores elegante 007, til den James Bond vi ser i dag. Nu handler det sgu langt mere om Action og fede effekter, end tidligere hvor det var skuespillet der primært var i højsædet!
Men i syntes måske også det var forkert da USA fik en sort præsident, eller DK fik en kvindelig statsminister.
Får så kan jeg godt forstå hvorfor i tænker sådan!
Ekspert
Tilbagebet.: 174%
Profit: +177,13
Hitrate: 91/238
Ekspert
Tilbagebet.: 174%
Profit: +177,13
Hitrate: 91/238
Bruger
Det lyder politisk korrekt, hvad du siger.
Jeg synes faktisk, at der er mange ligheder mellem Connery og Craig og til dels Dalton. Roger Moore skiller sig markant ud fra dem.
Jeg synes nu, at alle Bond film er actionpræget og fyldt med special effects. Det er klart, at denne del selvfølgelig udvikler sig i takt med tiden og teknologiske fremskridt.
Jeg håber på Tom Hardy som den nye James Bond. Et oplagt valg.
Bruger
Bruger
Så det er netop en meget subjektiv holdning om hvordan en Bond skal se ud!
Craig smiler aldrig, og virker bare som en rigtig tørfisk!
For mig er det langt vigtigere at rollen gives til en der har den charme, frækhed og arrogance som en James Bond skal have. Så er jeg sgu ligeglad med om han er Hvid, gul, sort mm.
Bruger
Ny mand i førersædet er Regé-Jean Page.
Mvh.
Simon, BetXpert
Bruger
Artiklen har atter fået en opdatering. Regé-Jean Page er fortsat favorit, men oddset er nu steget på ham siden marts.
Og så er der noget, der tyder på, at vi godt kan afskrive Idris Elba; han skulle efter sigende have fået tilbudt rollen, men sagt pænt nej tak.
Mvh.
Simon, BetXpert
Bruger
Artiklen er atter blevet opdateret med friske odds. Bookmakerne har nu en ny favorit, som de tror på. Klik ind i artiklen og find ud af, hvem det drejer sig om ;-)
Mon vi endelig nærmer os en afgørelse på denne James Bond-saga?
Mvh.
Simon, BetXpert