NFL 2021/2022 - Tips og tanker
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
NFL 2021/2022 - Tips og tanker |
25 |
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
NFL 2021/2022 - Tips og tanker |
25 |
Pætur Albinus | +8,06 | |
Highroller | +5,00 | |
Nicolai Kristensen | +3,02 | |
The Fly | +2,66 | |
Lasse Meineche | +2,55 | |
Klaus F | +1,84 | |
Fidus | 0,00 | |
Fønix | -1,48 | |
Weberen | -2,12 | |
Bauns | -3,67 |
Lasse Meineche | +23,17 | |
Nicolai Kristensen | +13,11 | |
Pætur Albinus | +10,29 | |
Klaus F | +10,15 | |
Mark Blucerchiato | +4,56 | |
Highroller | +4,00 | |
The Fly | +2,32 | |
filihankatten | +1,31 | |
Fidus | 0,00 | |
Bauns | -0,90 |
Lasse Meineche | +24,43 | |
Nicolai Kristensen | +15,77 | |
Klaus F | +8,05 | |
The Fly | +8,00 | |
Bauns | +7,04 | |
Pætur Albinus | +6,37 | |
Mark Blucerchiato | +5,16 | |
Highroller | +3,00 | |
filihankatten | +1,34 | |
Fidus | 0,00 |
Nicolai Kristensen | +431,19 | |
Highroller | +183,13 | |
Sredna | +157,79 | |
filihankatten | +109,84 | |
Weberen | +66,84 | |
Klaus F | +62,90 | |
I Betting | +58,01 | |
Lasse Meineche | +43,85 | |
Mick Kristensen | +41,19 | |
Bauns | +39,44 |
Bruger
Håber folk vil komme med interessante spil og tanker, på den kommende sæson. Selv kommer jeg til, at byde en del ind. Har allerede en del langtidsbets kørende. Jeg ved der er en masse NFL interesseret herinde, så håber på lidt aktivitet.
Har spillet på to heste, til hvem der vinder SB.
Kansas vinder SB til odds 5.75 @ Unibet
Bills vinder SB til odds 13 @ Bet365 og Unibet
Alvin Kamara over 9.5 Rushing TD odds 1.81 @ Unibet
Most passing TD = Patrick Mahomes odds 4 @ Unibet
Most passing yards = Patrick Mahomes odds 4 @ Unibet
Bruger
Super fedt initiativ, som jeg håber mange NFL-interesserede herinde vil bakke op om med spiltip, tanker og diskussioner m.m. Ser frem til flere af dine spiltanker før og i løbet af sæsonen.
Jeg skal nok bidrage også, hvis jeg synes, jeg finder noget
Bruger
Håber da også selv du vil byde ind :-) - Ved du følger godt med.
Bruger
Håber da også selv du vil byde ind :-) - Ved du følger godt med.
Bruger
Bruger
Bruger
Som udgangspunkt kigger jeg altid efter "under"-spil (yards, TDs, INTs, regular season wins) og der er nogle virkelig spændende muligheder i år. Der er en del spillere og hold som der ikke er justeret nok for, i forhold til deres situation.
Bet365, Unibet, Betfair og Onsidebetting er de eneste bookmakere som jeg bruger, der har odds ude på spiller specials.
Mon ikke NordicBet, Danske Spil og måske Bet25 også åbner op tættere på sæsonstart.
Bruger
Fedt input SmartMoney. Jeg er lidt i modsat vejgrøft, kigger tit på over spil. Må være min offensive-indstillet hjerne, som kalder efter dem. Er også sjovere med over 2.5 mål end under. :-D Må være mine høje forventninger til offensiv godt spil :-)
Bruger
Bruger
Ja Zwei spillet er jeg også på, uden tvivl. Jeg napper de 10ekstra yards
Najee Harris over 1000,5 Rushing Yards til 1.9 @ Unibet - Synd linjen ikke kan spilles med 100+ yards mere, det odds kunne være interessant.
Vinder af AFC North = Cleveland Browns til odds 2.40 @ Unibet
Det er en helt lige kamp med Baltimore i min bog.
Offensive player of the year = Patrick Mahomes til odds 8 @ Unibet.
Mahomes viste lidt svaghedstegn sidste sæson, men holdet bag ham er stadigvæk et af de bedste i ligaen. Jeg forventer en hjernedød sæson af ham(Som kan ses på mine spil)
Bruger
Fedt input SmartMoney. Jeg er lidt i modsat vejgrøft, kigger tit på over spil. Må være min offensive-indstillet hjerne, som kalder efter dem. Er også sjovere med over 2.5 mål end under. :-D Må være mine høje forventninger til offensiv godt spil :-)
Det er fedt med et bud på OROY, selvom jeg desværre selv har haft svært ved at finde den store værdi på nogen i den kategori - synes bookmakerne er ret så nærige her. Jeg har som bekendt relativt store forventninger til Harris, som bør få rigelige muligheder for at gøre sig fortjent til titlen, men jeg kan også være i tvivl om, hvorvidt han kan brænde ligaen af i den grad, som jeg forventer, det kræves.
Trey Lance, som du bl.a. nævner er for mig en stor joker og en af grundene til, at jeg kunne overveje 49ers som SB-vinder - hans upside er vanvittig, og hvis han vinder jobbet som starter tidligt i sæsonen (måske allerede uge1), så kan jeg ikke se nogen offensiv rookie have bedre forudsætninger for at excellere i år -med en af ligaens bedste O-lines, gode skill position-spillere og NFL's måske bedste system/playcaller. Da han eftersigende har været overraskende god i training camp, og hans evner som rusher derudover bringer et ekstremt giftigt ekstravåben til angrebet, så kunne jeg godt fristes af odds 4 på, at han tager første snap i 2021.
Ellers ser jeg indtil videre værdi på følgende:
Miles Sanders over 1000,5 rushing yards @ 1,90 (Onsidebetting/Unibet)
Snitter næsten 5 yards pr. løb for karrieren og er en "Home Run"-trussel ved hvert snap. Klart den bedste Eagles-back, og han får glæde af en linje med masser af stærke kort - især med tilbagevenden af Lane Johnson og Brandon Brooks. Har af uforklarlige årsager kun fået 53% af snapsne under Doug Pederson, og jeg forventer ikke en ny head coach vil begå samme fejl.
Bradley Chubb over 8,5 sacks @ 1,90 (Onsidebetting/Unibet)
Leverede 7,5 sacks i 14 kampe sidste år i første sæson efter sin knæskade i 2019. Nu skulle han være helt klar, og med en forventet opgraderet secondary og en Von Miller til igen at tage masser af opmærksomhed, tror jeg på en flot sæson.
Seattle Seahawks under 9,5 sejre @ 2,30 (Unibet)
Er ikke videre begejstret for Seahawks anno 2021, specielt ikke forsvaret. 10 sejre er meget, når man spiller i NFL's stærkeste division og i det hele taget får "fornøjelsen" af en brutal schedule som divisionsvinder.
Bruger
Lance bliver super spændende at følge. Det kan jeg kun være enig med dig i.
Dit Seahawks spil er jeg også røget på. Synes også den er 50/50, om de rammer de 10 sejre. Det kan jeg godt have svært ved, at se de gør.
Altså personligt, så kunne Eagles godt nappe SB. Men skal vi være realistiske, så bliver det nok et skandaløst lorte år...
Bruger
Miami D: Antal vundne kampe uden slutspil:
Over 9 vundne kampe odds 1.70 @ Unibet
Over 10,5 vundne kampe odds 2.80 @ Unibet
Så kunne man argumentere for, om der så ikke er værdi i, at Miami D tager 1. pladsen til odds 4.50 - Jeg ser dog Bills, have en sæson som sidste år. Tror ikke de modtager mange nederlag i sæsonens grundspil. Så den er jeg hoppet væk fra.
Bruger
Har nogen set en dansk bookmaker med odds på Terrace Marshall receiving yards? Han ligger på omkring 550,5 hos de amerikanske. Det vil jeg gerne ud på 🚀🚀🚀
Bruger
Det er muligvis bare mig, der har sat mig selv lidt på afveje her, men jeg har faktisk en fidus til Patriots i år, og ville personligt selv gå med dem, hvis jeg skulle finde et langskud i det oddsleje. Jeg er selv røget på dem til over 9,5 sejre i grundspillet.
Jeg kan godt forstå din tro på Dolphins med de nye offensive våben og de seneste sæsoners positive udvikling in mente, men jeg frygter/forventer måske lidt et relativt stort tilbageskridt rent defensivt, og derudover har jeg stadig ikke set nok fra Tua til helt at tro på ham som løsningen endnu.
Men på den anden side, så var de lige ved og næsten i forhold til playoffs sidste år, og kan de tage det næste skridt i år, så skal de selvfølgelig tages seriøst.
Bruger
Er "sjovt nok" lidt i den anden vejgrøft. Min tiltro til Cam N og co. er væk desværre.
Ja synes Miami ser super interessante ud offensivt. Som du skriver så står de ikke stærkest defensivt, men synes nu stadigvæk de står fint. Tua vælter ligaen og overrasker alt og alle.. Håber jeg :-)
Igen, som du er inde på. Kan Miami putte 10% ekstra på ift sidste år. Så kan det blive super interessant.
Bruger
Cam er jeg bestemt heller ikke tryg ved. Det forlyder dog, at han sidste år var meget mærket af covid og aldrig fik tid til helt at lære systemet, og derfor sejlede det til tider gevaldigt for ham. Men han er selvfølgelig langt fra sit peak, og dertil har han vist også gjort det skidt i training camp so far, så man skal nok ikke forvente for meget. Måske Mac jones kan gøre en positiv forskel hvis nødvendigt.
Jeg synes til gengæld, der er så meget kvalitet på det hold efter tilgang af nye spillere og dem, der sad over sidste sæson. Tror de får et top 10 forsvar og en af de bedste offensive linjer. Og med flere offensive våben og en coach i Belichick, så kan det næsten ikke gå helt galt.
Bruger
Ja Belichick kan jo komme i playoffs med alle hold. Han kunne forvandle selv Eagles til et playoff hold. Det bliver spændende af se. Tror vi har en fed sæson i vente. Kan kun blive bedre end sidste år.
Bruger
Eagles vinder over 7,5 kampe i sæsonen(Uden slutspillet) hos Unibet @ 2.30
Kan godt finde 8+ kampe, hvor de klart har en chance. Jeg spår selv Eagles kommer i playoff og rammer +9 wins.
Miles Sanders over 999,5 RushingYards + DeVonta Smith over 999.5 Receiving Yards kombineret " JA" hos Unibet @ 4,50
Ingen tvivl om, at hvis Eagles skal blive en succes i år, så afhænger alt af Sanders, Hurts, Smith og Ertz. Ungdommens år i vente!
New England når IKKE slutspillet til 1.66 @ Unibet
Bruger
DK Metcalf o. 73,5yards til odds 1,90 - Receiving
Tyler Lockett o. 67,5yards til odds 1,90 - Receiving
Darrell Henderson o. 20,5yards til odds 1.90 - Receiving
Bruger
Har selv kigget lidt på Rams til at score i alle quarters til 2.65 hos bet365 (de har scoret i 14 ud ad 16 quarters indtil videre) og odds 3.25 på at ingen af de to hold scorer 3 gange i træk, også bet365. Jeg har ikke selv spillet dem og det er ikke egentlige forslag. Men synes de er en tanke værd. Nogen der har et bud på, om det kunne give mening.
Bruger
Ja den er nu også meget interessant.
Er også gået på en over 59,5 til 2.37 bet365 - Har ikke kigget resten af markedet igennem. Så odds kan måske fanges højere :-) - Kan godt se begge teams ramme +30 points her, det har været to triste forsvar, vi har set indtil videre.
Bruger
Og kan heller ikke se hvorfor Rams forsvar skulle være “trist” når man har Ramsey og især Donald(måske bedste spiller i ligaen)
Bruger
Ingen af de to forsvar, har været super overbevisende. Så hvis løbet fungerer, så kan det hurtigt blive en løbe-kamp.
Rams har haft fin succes med kastene i år so far, mener de ligger i top5. Imens deres løb har haltet lidt(Henderson har gjort det godt) men langt fra der de dominerer. Ingen af de to holds bagerste defence har været overbevisende. Der er huller som kan udnyttes. Ja Seahawks kunne godt bruge Shaun Edward Alexander nu ;-) Løbet har slet ikke fungeret, og ser ikke at løbet i nat, vil give Seahawks en sejr. Derudover tror jeg de får svært ved, at lukke ned for Stafford, som har snittet omkring 300yards i hver kamp +/- Rammer Rams +30points, som jeg forventer. Så kan det tvinge Wilson til, at få armen i gang.
Måske jeg ser kampen helt forkert, og ender 17-14 - Men så griner vi lidt af det :-)
Edit: Det er ikke trist som hold, de har bare ikke været on-point i min optik, var min mening med ordet "trist". En fin kamp mod Bears, men ellers har Donald og co lukket +24 points ind.
Bruger
God kamp
Bruger
Woods hjemme inden halvleg :-) Holdets coach holdte ord :-)