18+ | Spil med omtanke | Stopspillet.dk | ROFUS.nu
Annonce

Kvaliteten af Bet365's kundesupport

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Kvaliteten af Bet365's kundesupport
Oprettet 14/05-2022 19:11
af Don Shelby
2 245
T

af The Darkhorse

14/05-2022 19:11
Citér #1
Bruger
Hej,

Jeg har haft en del problemer med Bet365 de sidste par måneder, og har været nødsaget til at hive fat i deres kundesupport flere gange. Jeg husker deres kundesupport som en af de bedste på markedet og flere gange gav de enddavæddemålskreditter, hvis der var sket fejl. Men de sidste 3-4 gange jeg har hevet fat i deres support, har det været som at tale med en robot, der bare giver et standard svar. Og ikke nok med det, bliver der heller ikke talt dansk, selvom der står det er en dansk kundeservicemedarbejder man snakker med. De sætter sig slet ikke ind i problemet og sender bare links til regler, der har absolout ingenting med det man skriver. Det er decideret som at tale til en mur.

Har andre også oplevet deres kundesupport er blevet decideret håbløs at snakke med eller er jeg bare løbet ind i nogle yderst ringe supportere?
0
16/05-2022 23:15
Citér #2
Bruger
har prøvet noget lignede. Dog hos Mrgreen. ! Hvor jeg sidder på 5 uge, og venter på en del bonusser samt penge(udbetalinger) eneste standard svar jeg får er at den normale svar tid er op til 72 timer, men når der er gået 5 uger, er dette jo langt over. Så får jeg et standard svar med de beklager situationen, og rykker for det hos deres manager. Men intet er sket på 3 uge nu .
0
17/05-2022 09:02
Citér #3
Bruger
Det er desværre nok bare den vej det går. Det er jo et let sted for bettingselskaberne at skære omkostninger ned og øge profitten. Som kunde opdager man det først når man er inde i "folden". Så længe der ikke er nogen der reelt varetager spillernes interesser og så længe ingen myndigheder ønsker at beskytte privatpersoner så går det desværre nok kun en vej.

Jeg er med på, at der er Spillemyndigheden i Danmark. Men dens arbejde har bare reelt intet at gøre med den måde selskaberne behandler kunderne på, men alene mere overordnede regler vedrørende licenser, certificering, ID-identifikation, hvidvask, matchfixing, markedsføring, ludomani-opmærksomhed.

For brugere der er kommet til inden for de seneste par år vil det måske komme som en overraskelse, men engang var BetXpert faktisk et sted man som bruger på sitet kunne gå til grundet dets tætte kontakt til bettingselskaberne. Der findes mange eksempler på konflikter mellem brugere og bettingselskaber som BetXpert engang gik ind i og løste.
Redigeret af bruger 17. maj 2022 kl. 09:03
0
Feedback