Kvaliteten af Bet365's kundesupport
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
Kvaliteten af Bet365's kundesupport |
2 |
T
af The Darkhorse |
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
Kvaliteten af Bet365's kundesupport |
2 |
T
af The Darkhorse |
Highroller | +13,50 | |
Pætur Albinus | +6,96 | |
Nicolai Kristensen | +3,02 | |
Lasse Meineche | +2,55 | |
The Fly | +1,66 | |
Klaus F | +1,18 | |
Fidus | 0,00 | |
Weberen | -1,12 | |
Fønix | -1,48 | |
Bauns | -2,18 |
Lasse Meineche | +23,17 | |
Highroller | +12,50 | |
Pætur Albinus | +11,54 | |
Klaus F | +11,40 | |
Nicolai Kristensen | +11,36 | |
Mark Blucerchiato | +3,79 | |
The Fly | +3,32 | |
filihankatten | +1,31 | |
Fidus | 0,00 | |
Bauns | -0,39 |
Lasse Meineche | +24,43 | |
Nicolai Kristensen | +15,77 | |
Highroller | +11,50 | |
Bauns | +8,40 | |
Klaus F | +8,30 | |
The Fly | +8,00 | |
Pætur Albinus | +6,37 | |
Mark Blucerchiato | +5,16 | |
filihankatten | +1,34 | |
Fidus | 0,00 |
Nicolai Kristensen | +431,19 | |
Highroller | +191,63 | |
Sredna | +157,79 | |
filihankatten | +109,84 | |
Weberen | +66,84 | |
Klaus F | +63,15 | |
I Betting | +58,01 | |
Lasse Meineche | +43,85 | |
Mick Kristensen | +41,19 | |
Bauns | +40,80 |
Bruger
Jeg har haft en del problemer med Bet365 de sidste par måneder, og har været nødsaget til at hive fat i deres kundesupport flere gange. Jeg husker deres kundesupport som en af de bedste på markedet og flere gange gav de enddavæddemålskreditter, hvis der var sket fejl. Men de sidste 3-4 gange jeg har hevet fat i deres support, har det været som at tale med en robot, der bare giver et standard svar. Og ikke nok med det, bliver der heller ikke talt dansk, selvom der står det er en dansk kundeservicemedarbejder man snakker med. De sætter sig slet ikke ind i problemet og sender bare links til regler, der har absolout ingenting med det man skriver. Det er decideret som at tale til en mur.
Har andre også oplevet deres kundesupport er blevet decideret håbløs at snakke med eller er jeg bare løbet ind i nogle yderst ringe supportere?
Bruger
Bruger
Jeg er med på, at der er Spillemyndigheden i Danmark. Men dens arbejde har bare reelt intet at gøre med den måde selskaberne behandler kunderne på, men alene mere overordnede regler vedrørende licenser, certificering, ID-identifikation, hvidvask, matchfixing, markedsføring, ludomani-opmærksomhed.
For brugere der er kommet til inden for de seneste par år vil det måske komme som en overraskelse, men engang var BetXpert faktisk et sted man som bruger på sitet kunne gå til grundet dets tætte kontakt til bettingselskaberne. Der findes mange eksempler på konflikter mellem brugere og bettingselskaber som BetXpert engang gik ind i og løste.