Deler bet365 odds med andre bookmakere
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
Deler bet365 odds med andre bookmakere |
17 |
C
af calde13 |
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
Deler bet365 odds med andre bookmakere |
17 |
C
af calde13 |
Bauns | +11,66 | |
Lasse Meineche | +2,70 | |
Klaus F | +2,60 | |
The Fly | +1,53 | |
Mark Blucerchiato | +0,10 | |
Fidus | 0,00 | |
Pætur Albinus | -0,78 | |
Nicolai Kristensen | -3,32 | |
Highroller | -4,00 | |
filihankatten | -4,23 |
Bauns | +31,36 | |
RinusMichels | +12,85 | |
Pætur Albinus | +6,58 | |
Klaus F | +6,16 | |
Fidus | +2,50 | |
The Fly | +2,17 | |
Mick Kristensen | +1,60 | |
Lasse Meineche | +1,08 | |
Weberen | -1,58 | |
Asser | -2,00 |
Nicolai Kristensen | +2,28 | |
Klaus F | +0,90 | |
The Fly | +0,80 | |
Bauns | 0,00 | |
Fidus | 0,00 | |
Highroller | 0,00 | |
Lasse Meineche | 0,00 | |
Mark Blucerchiato | 0,00 | |
Pætur Albinus | -3,00 |
Nicolai Kristensen | +417,70 | |
Highroller | +180,13 | |
Sredna | +157,79 | |
filihankatten | +108,50 | |
Weberen | +84,78 | |
I Betting | +58,01 | |
Klaus F | +55,75 | |
Mick Kristensen | +41,19 | |
Bauns | +32,40 | |
Il_Falco | +32,11 |
Bruger
Jeg er blevet kraftigt limiteret hos bet365, men har altid været meget tilfreds med deres udvalg af væddemål, samt deres odds.
Er der andre bookmakere, som deler odds med bet365, som jeg i stedet kan oprette mig hos, for at få det samme udbud og odds som hos bet365 ?
Bruger
Bruger
Jeg er blevet kraftigt limiteret hos bet365, men har altid været meget tilfreds med deres udvalg af væddemål, samt deres odds.
Er der andre bookmakere, som deler odds med bet365, som jeg i stedet kan oprette mig hos, for at få det samme udbud og odds som hos bet365 ?
Bruger
Youbet nærmer sig bet365 odds, men desværre slet ikke samme limit. Det var stort set umuligt at smide mere end 10k på en dansk ishockey kamp, mens at jeg inden jeg blev limiteret på bet365 sagtens kunne smide 50k på en dansk ishockey kamp.
Findes der andre bookmakere med dansk licens, hvor det muligt at smide op til 50 - 75k på en dansk ishockey kamp ?
Bruger
Youbet nærmer sig bet365 odds, men desværre slet ikke samme limit. Det var stort set umuligt at smide mere end 10k på en dansk ishockey kamp, mens at jeg inden jeg blev limiteret på bet365 sagtens kunne smide 50k på en dansk ishockey kamp.
Findes der andre bookmakere med dansk licens, hvor det muligt at smide op til 50 - 75k på en dansk ishockey kamp ?
Ikke engang dem uden licens acceptere beløb i den størrelse.
Bruger
Bruger
Bruger
Bruger
Bruger
DBPS
Som andre, bet365 er en gigant, du vil ikke finde andre bookies med deres limits på sportsgrene der ikke er fodbold, ihvertfald for livespil. Jetbull stjæler bet365s odds live, men elendige limits og lavere oddskoefficient. Få en ven til at spille hos 365 under din kyndige administration :)
Bruger
Jeg mener, at ishockey limits på den danske liga ligger på 20k gevinst - Så i stedet for at gå ind med den tilgang at du er highroller, så få styr på tingene i stedet for "Hej jeg er highroller jeg forstår ingen ting, hjælp mig"
Bruger
Til Helsingebk - fakta er at mit tidligere limit på en dansk ishockey kamp var på over 100k. Jeg har ikke sagt at jeg nogensinde har sat over 100k på et sådan bet, men jeg har flere gange i sæsonen 2018/19 sat over 50k bet på en dansk ishockey kamp på bet365, hvilket nu er helt lukket :-(
Bruger
Bruger
DBPS
Som andre, bet365 er en gigant, du vil ikke finde andre bookies med deres limits på sportsgrene der ikke er fodbold, ihvertfald for livespil. Jetbull stjæler bet365s odds live, men elendige limits og lavere oddskoefficient. Få en ven til at spille hos 365 under din kyndige administration :)
Bruger
Bruger
Mvh Jens Bøye, forum- og analyseredaktør (og Ligue 1-tipper, med mere)
Bruger
Bruger