1000kr bonus hos Expekt
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
1000kr bonus hos Expekt |
37 |
M
af Mike Larsen |
Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
---|---|---|---|---|
1000kr bonus hos Expekt |
37 |
M
af Mike Larsen |
Bauns | +11,63 | |
The Fly | +7,51 | |
Mark Blucerchiato | +2,93 | |
Fidus | 0,00 | |
Klaus F | -0,40 | |
Lasse Meineche | -1,57 | |
Nicolai Kristensen | -2,06 | |
filihankatten | -2,97 | |
Highroller | -4,00 | |
Pætur Albinus | -4,75 |
Bauns | +39,83 | |
RinusMichels | +12,85 | |
Pætur Albinus | +12,51 | |
The Fly | +7,74 | |
Klaus F | +3,16 | |
Fidus | +2,50 | |
Mick Kristensen | +1,60 | |
Lasse Meineche | -0,66 | |
Nicolai Kristensen | -0,91 | |
Asser | -2,00 |
Bauns | +9,50 | |
The Fly | +6,37 | |
Nicolai Kristensen | +3,61 | |
Mark Blucerchiato | +1,17 | |
Fidus | 0,00 | |
Highroller | 0,00 | |
Lasse Meineche | -1,74 | |
Pætur Albinus | -1,93 | |
filihankatten | -1,97 | |
Klaus F | -2,10 |
Nicolai Kristensen | +419,03 | |
Highroller | +180,13 | |
Sredna | +157,79 | |
filihankatten | +106,53 | |
Weberen | +78,92 | |
I Betting | +58,01 | |
Klaus F | +52,75 | |
Bauns | +41,90 | |
Mick Kristensen | +41,19 | |
The Fly | +34,97 |
Bruger
Jeg ville høre om der er nogle som har prøvet expekts 100% bonus på 1000kr?
Hvor lang tid gik der før i fik jeres bonus, altså efter man har lavet sit første bet?
Forstod på det som stod på expekts hjemmeside at man skal spille beløbet igennem 5 gange, passer det?
Overvejer meget at sætte min bonus på West ham hjemme over Fulham imorgen lørdag...
Nogen der har kommentare?
Bruger
kan pt ik komme ind på deres side ligenu.?
Bruger
Bonus hos Expekt er pt: Op til 400 kr. Læs mere hér: http://www.betxpert.com/bookma…
Mvh Jens, BetXpert
Bruger
Bruger
Hvor ser du det? Som jeg læser det, står der følgende, hvis man klikker på "Og vi vil gerne give dig en bonus. Klik her for at få mere information":
100% bonus på dit første VÆDDEMÅL – vi doubler dit indskud!
Bonus på dit første spil op til 400 kr. – for alle nye kunder
Placer dit første spil på expekt.com med en indsats mellem 75 kr. – 400 kr. (på 1.50 total odds eller højre). Så returnerer vi din indsats med 100% lige meget om du vinder eller taber.
Mvh Jens, BetXpert
Bruger
Dette er taget fra deres hjemme side.
Få op til 1000 kr. i bonus!
Stor bonus til alle nye kunder - vi giver op til 1000 kr. i bonus på dit første spil på Expekt.com!
Lav dit første væddemål på Expekt.com på mellem 75 kr. og 1.000 kr. (til minimum odds 1,50). Så returnere vi indsatsen med op til 100% lige meget om du vinder eller taber.
Indsats* bonus
Op til 300 kr. 50%
Op til 600 kr. 75%
Op til 1.000 kr. 100% bonus beløb
op til 150 kr.
op til 450 kr.
op til 1.000 kr. bonus beløb skal omsættes
3 gange
4 gange
5 gange
*OBS. Husk at dit væddemål skal placeres på minimum odds 1,50.
Sådan gør du:
1. Opret en konto hos Expekt.com her (link to registration)
2. Indsæt minimum 75 kr. På din konto
3. Lav dit første væddemål til minimum odds 1,50
4. Send en mail til dkk100bonus@expekt.com med oplysninger om dit kundenummer og hvor meget du har spillet. Din bonus bliver indsat på din konto indenfor 48 timer.
Bruger
Hmm. Hvor, helt præcist, finder du din tekst på Expekts side? Jeg er tilsyneladende halvblind i dag.
Mvh Jens, BetXpert
Bruger
Klik på det øverste ikon i højre hjørne - så kommer bonus med reglerne frem det er fuldstændigt korrekt macogmik siger
Bruger
måske jeg også er ved at blive blind
Bruger
så går du lidt ned på siden der står lokale nyheder også står det der.
Bruger
Mvh Jens, BetXpert
Bruger
Ja det er ret forvirrende, skriv lige herind når du har fået svar
Bruger
Stor bonus til alle nye kunder - vi giver op til 1000 kr. i bonus på dit første spil på Expekt.com!
Lav dit første væddemål på Expekt.com på mellem 75 kr. og 1.000 kr. (til minimum odds 1,50). Så returnere vi indsatsen med op til 100% lige meget om du vinder eller taber.
Indsats*
Op til 300 kr.
Op til 600 kr.
Op til 1.000 kr.
bonus
50%
75%
100% bonus beløb
op til 150 kr.
op til 450 kr.
op til 1.000 kr. bonus beløb skal omsættes
3 gange
4 gange
5 gange
*OBS. Husk at dit væddemål skal placeres på minimum odds 1,50.
Bruger
Bruger
Ved den bonus hvor man kan få 400kr. i bonus, får man 400kr ekstra at spille for, mens man her skal lave et bet til 1000kr uden risiko.
Bruger
Bruger
"Lav dit første væddemål på Expekt.com på mellem 75 kr. og 1.000 kr. (til minimum odds 1,50). Så returnere vi indsatsen med op til 100% lige meget om du vinder eller taber.
"
så får du din bonus uanset om du vinder eller taber.
Det skal da vist prøves.
Bruger
Så hvis man taber skal man stadig huske at de 1000,- man modtager skal smides rundt nogle gange, så det er ikke helt risikofrit.
Bruger
afventer lige og ser hvad jens finder ud af
Bruger
Læs om den hér: http://www.betxpert.com/bookma…
Mvh Jens, BetXpert
Bruger
Skal man spille singlespil eller kan man godt lave kombinationsspil for de 1000?
Kan man f.eks. godt spille en kupon med Inter og Valencia til 1000, eller skal man flække en tusse lige på Inter eller Valencia?
Bruger
Som nævnt kan alle betingelserne læses her:
http://www.betxpert.com/bookma…
Hvor fra du også kan tilgå Expekt for at modtage din bonus.
VH
Rasmus
Bruger
Bruger
Med hensyn til dine valg af kampe synes jeg det ser fornuftigt ud! jeg er helt enig i at man skal gå efter lammebammen når man får lov at flække en tusse "gratis".
held og lykke med spillet
Bruger
Bruger
Har tænkt lidt på denne kupon:
West Ham
Valencia
Inter
Sevilla
Atl Bilbao eller Ports X2?
Arsenal og Blackburn er 2 ekstremt ustabile hold i år, så den kamp holder jeg mig langt væk fra!
Bruger
Personligt spiller jeg ikke kuponer med mere end 3-4 kampe på. 5 kan lige gå hvis man har en god fornemelse om kampene.
Bruger
Mvh Jens, BetXpert
Bruger
Bruger
Jeg registrede mig hos dem i dag, og havde lidt problemer med indbetaling(verified by visa) men de var meget hurtige til at svare mig på mit spørgsmål over mail. At jeg så selv fandt ud af at klare tingene er en anden side af sagen, som Expekt ikke har noget med at gøre.
En anden go ting var at de var MEGET hurtige til at indføre min opstartsbonus. Jeg mailede til dem om at nu havde jeg gennemført mit første spil, og da jeg kom hjem igen ca 25 min. senere stod bonussen på min konto.
Go og hurtig service - Keep up the good work Expekt(Hvis de da læser dette her).
Men ellers en anbefaling til jer brugere, som endnu ikke har oprettet jer der.
Bruger
Nogen der ved det ?
Bruger
Bruger
(Har selv samme problem)
Bruger
Jeg fik egentlig ikke noget brugbart fra dem i mailen. De skrev til mig om jeg ikke ville forklare hvad der helt præcist skete når jeg prøvede at indsætte penge via min netbank.
Det forklarede jeg dem så(den meldte om fejl). Men forklarede dem så også samtidig at jeg havde fået indsat penge.
Tror bare at man skal have noget tålmodighed med det der verified by visa.
Nogle gange(få) virker det i første forsøg, andre gange skal man prøve 4-5 gange før at det virker, og endnu værre kan være at man giver helt op.
Men de mente at det kunne være min banks opkobling/forbindelse den var gal med... Men jeg ved det sgu ikke helt..
Bruger
Hvordan kommer man udenom det?
Bruger
Med det gamle system på Expekt, blev de dog sat ind med det samme. (uden brug af netbank)
Bruger
Jeg bliver også sendt videre til min netbank når jeg vil indbetale penge.
Da jeg ville indsætte penge på min Nordicbet konto i dag(De har samme system som Expekt) var jeg nødt til at prøve 7-9 gange i træk før at det virkede(Den skrev noget med en fejl og at man skulle kontakte sit pengeinstitut osv.....).
Som sagt, så skal man nogle gange(de fleste gange) have en go portion selvtillid med det system der.
Prøv evt. mange gange i træk og se om det ikke pludselig går i gennem. Det har ihvertfald virket for mig...
Bruger
Hvis man har problemer med det, så prøv evt. at slette cookies og midlertidlige filer - det plejer at hjælpe for mig.
Att.: Adurog
Prøv at kontakte din bankrådgiver eller en hotline, som din bank evt. måtte have. De kan nok hjælpe dig eller komme med en forklaring på det.
/Mike Larsen