18+ | Spil med omtanke | Stopspillet.dk | ROFUS.nu
Annonce

Tips & Spilforslag : Tour de France Stage 17: H2H: Roglig-Pogacar: 1

Opdateret
237
19
+1
Annonce - Denne side indeholder reklamelinks*. Spillemyndighedens hjælpelinje: stopspillet.dk
Selvudelukkelse: rofus.nu | Spil ansvarligt | 18+
Kommentarer (19)

Tour de France stage 17: H2H Roglic-Pogac 1

Chance (1-2): 40-60%
Betvalue: 104,80%
Spilbar ned til odds: 2,50
Rigtig/forkert:
Bet365 Spil nu hos Bet365

Pogacar med en lille fordel, men slet ikke så stor som odds antyder.

17 etape er den store kongeetape med to store monsterbjerge udenfor kategori. Først Col de la Madeleine og så Col de la Loze med sammenlagt over 4000m højde. Indtil nu har Pogacar og Roglic vist sig som feltets stærkeste. Mange eksperter hælder til en favorit afgørelse mellem netop de to. Hvis det sker har jeg Pogacar som 60-40 favorit. Indtil videre har Pogacar har haft den bedste spurt til sidst og scoret fine bonussekunder. Pogcar vil uden tvivl angribe i morgen, men her tror jeg hans ungdommelige iver kan koste ham sejren med den mere rutinerede Roglic. Roglic har et fremragende hold i ryggen og odds burde også afspejle en lille risiko for en isoleret Pogacar som punkterer eller andet og derfor ikke kan fange Roglic igen (ligesom det skete på 7. etape). Skulle et udbrud alligevel køre hjem, så triller de begge over stregen uden chance for bonussekunder. Her har Pogacar indtil nu placeret sig bedre end Roglic. 2,62 på løbets førende som stadig øjner endnu en etapesejr er for fristende for mig.

  • God velkomstbonus på sport
  • Stort spiludvalg
  • Tidlige odds
  • Markedets bedste livebetting
  • Rigtig god mobilapp
  • Meget brugervenligt og flot site
  • Konkurrencedygtige odds

Interesseret i mere? Så sørg for at se vores daglige odds tips og betting tips.

Kommentarer

16/09-2020 05:38
Citér #1
Indlæg: 333
Bruger
Skulle et udbrud kører, triller de ikke bare over stregen. Det så vi så sent som igår. Pogacar vil stadig forsøge sig, uagtet at der ikke er sekunder på spil.
0
16/09-2020 07:10
Citér #2
Indlæg: 1033
Bruger
Helt enig cvoersaa.
Det vil i øvrigt nok også være et kæmpe minus for spillet hvis der kommer et udbrud til mål først. For da tænker jeg netop at Roglic bare vil ligge på hjul af sin landsmand(medmindre han er langt stærkere og ligefrem kan sætte ham af) og bare følge ham til stregen.
Så jeg tænker egentlig at skal man spille på Roglic, skal det være som etapevinder! Der er formentlig kun i en spurt om selve etapen, at Roglic går foran Pogacar!
0
16/09-2020 07:26
Citér #3
Indlæg: 54
Bruger
Tak for meget fornuftige betragtninger og feedback, som jeg sagtens kan følge.

Jeg ved ikke om jeg helt køber Roglic kun som etapevinder. Selvom der skulle komme et udbrud afsted, tror jeg, at klassementsrytterne vil forsøge angreb uafbrudt op ad Col de la Loze med de vilde procenter. Det vil derfor blive mano à mano for de fleste. Roglic kan selvfølgelig bare hægte sig på Pogacar, men han vil også fristes af at kunne sætte ham (hvis han kan), og allerede på denne etape sikre sig den samlede sejr. Spændende bliver det i hvert fald...
Redigeret af bruger 16. september 2020 kl. 07:27
0
16/09-2020 08:00
Citér #4
Indlæg: 187
Bruger
Er langt hen af vejen enig i spillet, men er enig med de 2 første kommentare at de ikke bare triller over stregen og det er en ulempe, hvis et udbrud skulle køre hjem. Roglic har ingen grund til andet end at sætte sig i hjulet på Pogacar, hvis han ikke kan køre for etapesejren eller han pludselig sidder med diamanter i køllerne og Pogacar viser svaghedstegn.
0
16/09-2020 08:20
Citér #5
Indlæg: 4112
Bruger
2,62 er for mig et meget overraskende odds i en duel mellem to ryttere som hidtil har ligget meget tæt - og hvor underdogen tilmed har klart det stærkeste hold.
0
16/09-2020 10:14
Citér #6
Indlæg: 170
Bruger
Finalen er så stejl, at jeg tvivler på at man bare sætter sig i hjulet på hinanden, uagtet om et udbrud er kørt hjem eller ej. Især i den her finale, hvor man kan hente adskillige sekunder i en spurt. De kommer ind 1 og 1.
0
16/09-2020 10:16
Citér #7
Indlæg: 187
Bruger
En anden ting der taler for Roglic er, at han kan tillade sig at lade Pogacar være ham der skal lukke angreb ned, i hvert fald til en vis grænse.. Det kan godt komme til at koste i sidste ende
0
16/09-2020 10:44
Citér #8
Indlæg: 1033
Bruger
Roskind skrev et indlæg i #6

Finalen er så stejl, at jeg tvivler på at man bare sætter sig i hjulet på hinanden, uagtet om et udbrud er kørt hjem eller ej. Især i den her finale, hvor man kan hente adskillige sekunder i en spurt. De kommer ind 1 og 1.
På de stejle afslutninger der har været er de da netop kommet ind sammen? På nær den første bjergetape hvor Pogacar(måske) fik lov at køre væk.
Roglic primære opgave er at komme ind sammen med Pogacar, ikke at angribe ham. Han har stort set ikke vist villighed til angreb endnu, så hvorfor skulle han ændre den taktik.

Kommer de sammen ind om etapesejren er det næsten 50/50 med et lille favør til Pogacar. Er det et udbrud der tager sejren er der i min verden kun en forholdsvis lille chance for at Roglic kommer først!
0
16/09-2020 10:49
Citér #9
Indlæg: 80
Bruger
hej cbenz

Måske kunne det også nævnes, hvad du forventer rent faktisk af holdene. Det kunne evt. støtte din
analyse.
I min optik er Pogacar klart den stærkeste - og pt. os den hurtigste på stregen. I dag skal han dog være endda meget stærk. Han skal jo gå efter knap et minut (inklusiv bonussek.) på Roglic, for så er den samlede sejr (mere) realistisk. Derfor er det vel forventeligt, han angriber knap 5 km fra mål, når stigningen (igen) for alvor tager fat.
JV vil nok forsøge at isolere ham relativt hurtigt på Loze (det vil sige De la Cruz eller Polanc), så Pogacar sikkert kun har en enkelt mand fra et evt. udbrud. Jeg tror, han kommer til at sidde selv i lang tid, hvilket os' må være en central faktor på en 20 km stigning. Det må endvidere være i både Astanas og BMs interesse at isolere Pogacar. Når Pogacar angriber, kan JV sikkert sidde med Tom D, Kuss og måske Bennett. De kan langsomt køre Pogacar ind. Måske kan Pogacar i sidste ende slå de tre løjtnanter fra Visma, men det
er ikke meget tid, han tager. Og Roglic kan tillade - hvis han ikke har benene,
at køre afventende. Jeg hælder mere til Lopez til odds 17-19 stykker. Når JV og Roglic kun har fokus på Pogacars huk - og bruger kræfter på det, kan Lopez (hvis ikke han taber 10 min idag i en vanlig nedtur:-))godt sidde med
overskuddet til sidst.

Derudover køber jeg Roskinds pointe om, at det er mano o mano, og argumentet om at sidde på hjul er mindre centralt her.
0
16/09-2020 11:07
Citér #10
Indlæg: 170
Bruger
Crakelack skrev et indlæg i #8

Roskind skrev et indlæg i #6

Finalen er så stejl, at jeg tvivler på at man bare sætter sig i hjulet på hinanden, uagtet om et udbrud er kørt hjem eller ej. Især i den her finale, hvor man kan hente adskillige sekunder i en spurt. De kommer ind 1 og 1.
På de stejle afslutninger der har været er de da netop kommet ind sammen? På nær den første bjergetape hvor Pogacar(måske) fik lov at køre væk.
Roglic primære opgave er at komme ind sammen med Pogacar, ikke at angribe ham. Han har stort set ikke vist villighed til angreb endnu, så hvorfor skulle han ændre den taktik.

Kommer de sammen ind om etapesejren er det næsten 50/50 med et lille favør til Pogacar. Er det et udbrud der tager sejren er der i min verden kun en forholdsvis lille chance for at Roglic kommer først!
Grand Colombier har de sidste 400 meter, hvor den stiger med cirka 10 %. Før det er der en kilometer med 5,9 % og en kilometer før det med 6 %. Du kan til nøds sammenligne finalen på Puy Mary Cantal med Col de la Loze, men der mangler du så de forudgående 14 kilometer. Det er helt anderledes.

Hvem, der har procenterne og er favoritten, er jeg ikke rigtig involveret i. Jeg er bare ikke enig om, at det her er en stigning, hvor man sætter sig på hjul af hinanden og kører samlet over stregen.

Edit: Roglic har forøvrigt angrebet et par gange i løbet. Senest i søndag, hvor han begik en fejl.
Redigeret af bruger 16. september 2020 kl. 11:08
0
16/09-2020 11:34
Citér #11
Indlæg: 4112
Bruger
Roglic giver nu 2,05 hos Pinnacle og 1,83 hos Bet365 - så jeg synes cbenz fortjener ros for det her spot.
0
16/09-2020 19:04
Citér #12
Indlæg: 170
Bruger
Ja, enig. Oddset var flot. Helt som ventet kom de over stregen 1 efter 1.
0
16/09-2020 20:03
Citér #13
Indlæg: 54
Bruger
Mange tak Federer & Roskind, men også til alle andre for at nuancere bettet med det der taler for og det der taler i mod.
0
16/09-2020 20:15
Citér #14
Indlæg: 80
Bruger
Mega! Endnu et flot spot!
God dag på kontoret.
0
16/09-2020 20:17
Citér #15
Indlæg: 80
Bruger
Og en lille til i morgen.
Martinez over Carthy til odds 2.2. Martinez giver 10 som vinder, mens Carthy giver 67. På bet365.
Det må være Hirschis og Martinez dag i morgen:-)
Redigeret af bruger 16. september 2020 kl. 20:17
0
16/09-2020 23:57
Citér #16
Indlæg: 4112
Bruger
@15 Carthy giver nu 2,20 - det andet lugter af fejlodds. Har du selv spillet den og er den blevet annulleret?
0
17/09-2020 00:08
Citér #17
Indlæg: 858
Bruger
federer skrev et indlæg i #16

@15 Carthy giver nu 2,20 - det andet lugter af fejlodds. Har du selv spillet den og er den blevet annulleret?

Man kan vel næppe sige et odds 2,2 i en duel, hvor rytteren tabte med over et kvarter i dag kan være en åbenlys fejl, så selv hvis den var vendt rundt vil den jo nok bare blive stående.
0
17/09-2020 07:16
Citér #18
Indlæg: 1244
Ekspert
Ekspertstats:
Tilbagebet.: 130%
Profit: +157,79
Hitrate: 221/526
federer skrev et indlæg i #16

@15 Carthy giver nu 2,20 - det andet lugter af fejlodds. Har du selv spillet den og er den blevet annulleret?
Den slags oddsmoves er meget normale på et lille volatilt marked som cykling. De sker mere eller mindre hver dag. 99% af tiden får spillet lov at stå
0
17/09-2020 09:35
Citér #19
Indlæg: 80
Bruger
Den er er ikke blevet annulleret - og enig med Sredna. Disse bevægelser er bare meget normale. Fik os' Hirschi til 2.4. over Alaphillipe, men den blev efterfølgende taget af (og kan dermed karakteriseres som en tenderende "fejl"odds-), men jeg tror, den kommer til at stå.
Jeg købet fx os Hirschi og Martinez til 17. Men efter læsningen af etapen er jeg mere i tvivl om, om et udbrud holder hjem?
0
Feedback