18+ | Spil med omtanke | Stopspillet.dk | ROFUS.nu
Annonce

Tips & Spilforslag : Geraint Thomas - Chris Froome: Chris Froome

3. juli 2017 kl. 12:15
Opdateret
1
10
0
Annonce - Denne side indeholder reklamelinks*. Spillemyndighedens hjælpelinje: stopspillet.dk
Selvudelukkelse: rofus.nu | Spil ansvarligt | 18+
Kommentarer (10)
Chance: 46%
Betvalue: 101,20%
Spilbar ned til odds: 2,17
Rigtig/forkert:
Bet365 Spil nu hos Bet365

Tour de France 3. etape

Geraint Thomas – Chris Froome (H2H)

Klassementet kan komme i spil på etapen hvor Froome vil køre fra Thomas. Kommer de samlet til mål, og er bonussekunderne taget er det ikke givet at Froome vil spurte for sejren. Det er også muligt at Thomas lader sig sætte for bevidst at miste den gule trøje, og spare kræfter.

Det taler for spillet:

  • Tester klassementsrytterne hinanden vil Froome umiddelbart blive nødt til at køre fra Thomas.
  • På målstigningen kan Thomas ende med at skulle agere hjælperytter for Froome.
  • Der er bonussekunder på målstregen, og dem vil Froome hellere have end Thomas.
  • I sidste års tour så vi en meget aggressiv Froome der angreb i alle terræner for at få tid.
  • Det er muligt at sky har en interesse i at miste førertrøjen, da det vil være hårdt at have den igennem hele løbet. En etape som den her er det muligt at Thomas slapper af og ikke kører finale for at spare sig.

Det taler imod spillet:

  • Der er relativt gode chancer for at et udbrud holder hjem på etapen, og er der ikke bonussekunder at køre for, vil Froome være ligeglad med at komme hjem foran Thomas.
  • Geraint Thomas vil muligvis kører alt hvad han kan for at forsvare førertrøjen.
  • Geraint Thomas sluttede foran Froome på 2. etape – dog kun et par placeringer.
  • Køres der ikke klassement på målstigningen vil Froome sandsynligvis bare rulle ind efter Thomas.
  • God velkomstbonus på sport
  • Stort spiludvalg
  • Tidlige odds
  • Markedets bedste livebetting
  • Rigtig god mobilapp
  • Meget brugervenligt og flot site
  • Konkurrencedygtige odds

Interesseret i mere? Så sørg for at se vores daglige odds tips og betting tips.

Kommentarer

02/07-2017 22:29
Citér #1
Indlæg: 2567
Bruger
Synes du gør etapen meget hårdere end den er. Der er snarere tale om en målbakke og ikke en målstigning, hvilket favoritværdigheden til typer som Sagan, GVA, Bling og Gilbert også indikerer.
Jeg er heller ikke enig i at et udbrud har gode chancer. Til sidst, så synes jeg lidt at du negligerer Geraints evner. Jeg tror stadig han kunne have kæmpet med om Giro sejren, sådan som løbet endte med at udfolde sig. Hvorfor ikke holde ham til i klassementet? Ja kan han tilmed være en podiekandidat?
0
02/07-2017 23:23
Citér #2
Indlæg: 1661
Bruger
Tsuni:

Du har ret i, at etapen ikke er så hård. Men stigningerne er drilsk nok til, at angreb kan komme hjem. Også at Sky gerne vil slippe trøjen for at fokusere på den senere i løbet. Etapen er heller ikke lagt til Froome/Thomas. Men ryttere som Boasson-Hagen kunne den ligge godt til, og så selvfølgelig de ryttere du nævner.
0
02/07-2017 23:43
Citér #3
Indlæg: 551
Ekspert
Ekspertstats:
Tilbagebet.: 108%
Profit: +3,67
Hitrate: 20/48
Taler bestemt ikke Thomas' egenskaber ned. Ingen tvivl om at han kunne have kørt med i toppen af giroen, og er en klasserytter. Dog tror jeg bestemt Sky har en interesse i, ikke at skulle kontrollere løbet fra start til slut, og kan godt forestille mig et scenarie hvor Thomas slipper, og taber 10-15 sekunder for at miste trøjen, hvorimod Froome er tvunget til at køre 100% til stregen hvis der kommer angreb fra favoritterne som ikke er helt utænkeligt. Selvom stigningen ikke er nogen Mur de Huy så er der alligevel et stykke hvor den stiger med 11%, hvilket alt andet lige inviterer til angreb.
0
03/07-2017 00:02
Citér #4
Indlæg: 1574
Bruger
Vil være dumt for Thomas at smide sekunder på så let en etape, når man lige så godt kan have 2 esser i ærmet. Sky kan da smide trøjen når de vil, det kan de også på 5. etape.

3 og 4. etape skal andre hold nok gøre arbejdet for dem uden tvivl ;)
0
03/07-2017 00:19
Citér #5
Indlæg: 1661
Bruger
Asser:

Men den er ikke lang eller stejl nok til, at de spille sig ud. Hvis nogen køre væk, så er de nok ikke skræmte over det.
0
03/07-2017 00:26
Citér #6
Indlæg: 551
Ekspert
Ekspertstats:
Tilbagebet.: 108%
Profit: +3,67
Hitrate: 20/48
Faldet til odds 2 på bet365.

Og nej umiddelbart er den ikke hverken lang eller stejl nok til de helt store angreb fra favoritterne, men jeg tror nu stadig at 11% stykket vil betyde at der alt andet lige vil komme angreb. Det store spørgsmål er så hvor dybt Thomas har lyst til at grave. Man skal ikke glemme at hans overskyggende mål ikke er at holde trøjen, men i stedet give alt for Froome.
0
03/07-2017 00:52
Citér #7
Indlæg: 1574
Bruger
Asser skrev et indlæg i #6

Faldet til odds 2 på bet365.

Og nej umiddelbart er den ikke hverken lang eller stejl nok til de helt store angreb fra favoritterne, men jeg tror nu stadig at 11% stykket vil betyde at der alt andet lige vil komme angreb. Det store spørgsmål er så hvor dybt Thomas har lyst til at grave. Man skal ikke glemme at hans overskyggende mål ikke er at holde trøjen, men i stedet give alt for Froome.

Jeg tror Froome og Thomas følger med fronten, uanset om det er angreb eller ender i en større spurt. De skal nok holde sig til.

Jeg mener også det er mere tilfældigt hvem der kommer først over stregen, men jeg nægter simpelhent at tror på Thomas dropper sig tilbage :p
0
03/07-2017 00:58
Citér #8
Indlæg: 858
Bruger
Som Tsuni forstår jeg heller ikke det med at der snakkes om at favoritterne evt. skal teste sig. Det skal de da, men i en bakkespurt, hvor de skal testes i at kunne holde sig til, det bliver hverken mere eller mindre, og kan slet heller ikke se Thomas hverken skulle føre eller smide tid med vilje. Dertil så kan jeg heller ikke se et udbrud have nogen chancer for at holde hjem. I hvert fald Bora, Bahrain og Sunweb vil gøre alt for at holde sammen på etapen og dertil er der sikkert også andre der tror på deres chancer.
0
03/07-2017 17:52
Citér #9
Indlæg: 551
Ekspert
Ekspertstats:
Tilbagebet.: 108%
Profit: +3,67
Hitrate: 20/48
Favoritterne testede hinanden lidt, med angreb fra Richie Porte. Desværre sluttede Thomas en enkelt placering foran Froome selvom det ikke var mange centimetre som adskilte dem.
0
03/07-2017 17:56
Citér #10
Indlæg: 1661
Bruger
Ser slet ikke at de testede hinanden. Bevares, de sidder oppe foran men det er taktisk placering og ikke et angreb på Thomas.
0
Feedback